CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

joi, 9 octombrie 2008

Caietzoase!




nu stiti de mecanismul celor trei scoici folosit la toaleta? nu-l stiti, nu ? ha ha stiam eu.
multe chesti tehnoalaice s-au inventat lately. Inclusiv asta , un caietel, nu cu spira, nu cu capse, ci cu taste si cehestii si trestii, e vroba de un caietzos tare tare dragut ce a fost botezat dell studio 1535, si cica are 2 giganti ca memorie d-asta mai, dar d-asta! d-asta RAM, siii 320 de gigantzoshi(woho) ca si capacitate hdd.

doamne. tehnologii.

ar fi frumos ca acest Dell Studio cum l-o mai numi sa-mi aduca o cafeluta(in sfarsit ceva traditional) in fiecare dimineata, desi eu urasc cafeaua. eh, atunci o floare, ar fi frumos , nu ? dar oricum saracu face multe. sa vedeti cata mai lista de chestii tehnologice are pe-acolo! am ramas carcaita cand am vazut pomelnicul.

deci comentariile mele nu va sunt de ajuns ca sa fugiti sa va luati sistemul de trei scoici si sa imi lasati numai si numai mie dragul de dell studio? nu-i asa? haideti mai! nu fiti raaaaaaaaaaaaaaaaai! va asteapta scoicile!

pentru PcNews si pentru concursul lor am scris postul!

0 comentarii: