CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

luni, 15 septembrie 2008

Feel PSHYCHED. :D


bun. incepem. [detalii aici]


De ce scriu pe blogul asta?
Pentru ca vreau sa ma fac cunoscuta. sa-mi fac desenele cunoscute. si in primul rand ca ma plictisesc. na. :D am mai avut un blog inainte si a fost genial. mi-a placut, am ramas dependenta de dorinta continua de a intra pe net si pe respectivul site sa imi scriu parerea, ultima barfa despre mine sau despre cei din jur. imi place sa imi expun gandurile, desenele, munca, distractia, fericirea, tristetea, si chiar incercand sa o fac intr-un mod cat mai interactiv.
Si imi place pentru ca in fiecare zi descopar bloguri noi, tinute de persoane care mai de care mai originale, mai diferite si mai colorate(mintal).
Uite, am facut blogul si il tin pentru ca imi place. imi place. imi place. imi place al dreacului de mult. imi place!
Loooooove me or uhm... love me ! u've got no other choice! :>

1 comentarii:

Daniel spunea...

ma bucur ca esti de acord cu propunerea mea... pai hai sa incepem.
as vrea sa public un articol care sa fie insotit de un desen da al tau.
nu e nici o graba (doar sa nu dureze chiar o luna)- important e sa iasa ceva bun.
uite despre ce e vorba: as dori sa desenezi un om asezat langa un copac, intr-o padure. undeva langa el sa fie si un cort. omul sa fie mai mult slab decat gras; sa aiba parul cam pana la gura de lung; sa para cel mai trist om din lume (eventual fara sa i se vada fata); sa-l faci alb-negru. in rest sa faci totul cum crezi tu ca ar fi bine. sper sa incepem o colaborare frumoasa. si sa-mi spui cum sa-ti public numele tau sau numele blogului tau (sau amandoua). pot sa-ti bag blogul la lista mea de bloguri si oricine il va putea accesa... cum vrei. cand termini desenul da-mi un semn.
http://luciditateextrema.blogspot.com/